Borde väl sova kanske?

Ska nog strax gå och lägga mig, så jag orkar ta mig upp till morgonen.
Imorgon ska det handlas födelsedagspresent till barnens kusin Emilia, som fyllde 8 år i helgen.
En tur in på systemet får det bli också, inhandla vin och annat gott till Ullaredsresan + sexpartyt hos Sandra helgen därpå :)
Har funderat lite smått på detta, hur ska det gå? Jag har knappt smakat på något starkare än O'Boy de senaste 3,5 åren... Stackars syster som får ta hand om mig i stugan! :P
Näe, dags att överge datorn och bege sig till sängen.
God natt!

Nova visar upp sin nya fina jacka och mössa ifrån KappAhl, skorna är från H&M och kjolen från Ellos


Sanna

åå vilken söting =)

2011-11-02 | 09:31:55 | http://moonzanna.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0