Fönstermannen...

Inte så illa som det kan låta! Ha ha
Sitter och väntar på nån som ska komma från ett fönsterbolag och ge oss en offert på vad det skulle kosta att byta ut våra fönster och dörrar.
Klockan 10.00 skulle han vara här och klockan närmar sig nu 11.00.
Suck. varför ska det vara så svårt att passa en tid?
Om han ens tänker dyka upp, vi får la se.
Känner att jag inte får något gjort när jag bara går och väntar.
Kanske ska ta tag i tvätten eller nåt.
Lika varmt idag, har varit fint väder de sista dagarna.
Till helgen skulle det regna igen, så man får passa på att njuta nu.
Blir nog en promenad ner till Netto sen när jag hämtar Nova från dagis.
Ska se om de har kvar vattenspridaren som fanns med i bladet.
Stefan slutar tidigt idag, så det blir nog lite grejat i trädgården senare skulle jag tro.
Har grävt bort "rabatten" längs husväggen och så ska vi lägga marksten och grus intill väggen istället.
Blir nog snyggt när det är färdigt.
Ha en bra dag allihop!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0