Rörigt hjärnsystem

Har nyss kommit hem efter att ha lämnat Nova på dagis.
Käkat en baugette och ska snart hoppa in i duschen.

Lillskruttan har blivit något trotsig och om man lägger ihop det med min egna virrighet/trötthet just nu, ja då slutar det oftast med kaos och överhettning i min hjärna.

Det är NÄE till allt här hemma, -ska vi byta blöja? NÄE (springer och gömmer sig), -ska vi sätta på dig jackan? NÄE (och slänger sig på golvet och skriker) Herregud unge, coola ner lite tack!

Trots detta är hon ju en underbar liten tös, men jag är inte van denna stönigheten än,
det är faktiskt jag som stått för trotsen i den här familjen förut, ha ha.

Näe, duschen va det ja, väntar besök ifrån Sandra Nilsson som ska komma förbi.
Så då sitter vi två stycken tjockisar och jäser i soffan!



Sandra

Lite var nog dagens underdrift ;)

2010-10-20 | 10:33:20 | http://mesandra.blogg.se/
sandra "piik"

men herregud så söt.

2010-10-20 | 22:25:26 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0