Vidrigt

Har varit ute på promenader de senaste dagarna, så sent som i förmiddags var jag ute i spöregnet och promenerade. Snön smälter och det tackar vi högre makter för, men det som göms i snö, kommer också upp i tö.
Hundskit, varannan meter, man får sicksacka mellan skithögarna som ligger och pryder gångvägarna.
Jag skulle inte ha sagt nåt om jag vart ute i skogen och gått, men mitt på gångvägarna!
Ni som har hundar och inte plockar upp skiten efter er, vilken viktig hjärncell saknar ni?
Jag anser inte att man ska behöva tvätta barnvagn och/eller skor efter en kort promenad ute.

Plocka upp skiten efter era husdjur, annars kommer jag kasta bajsbomber på era ytterdörrar!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0