Sadness

Dagen började inte så bra, humöret vara nere i fotknölarna, helt utan anledning.
Gillar inte när man mår dåligt utav ingenting.
Men på eftermiddagen repade det sig och jag tog med mig barnvagnen och gick ner till pappa och Lotta.
Lite kaffe och vuxet sällskap gör alltid gott när älsklingen jobbar.
Även skönt att komma ut på en promenad, det känns så skönt att få frisk luft.
Längtar så tills den friska vårvinden kommer så man kan öppna alla fönster och dörrar och vädra!
Underbart.
Snart blir det Grey's Anatomy, bra avslut på kvällen.
Men Nova måste nattas först, så det är bäst jag tar tag i det nu.



Sandra

Nej sju på morgonen kändes inte som en bra tid att äta ägg&bacon på haha. Men 9-10 är bra :) Japp det får vi göra.

2010-03-25 | 08:26:45 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra

Ja det är väl tur att det är bland det billigaste iallafall :) och att det är en vitvara som faktiskt kvittar hur den ser ut för bara jag som kommer att se den ;) Fast ioförsej så är ju resten av vitavarorna redan nya förutom tvättmaskinen.

2010-03-25 | 09:07:28 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0