Mr Right

Vill bara säga att jag älskar min Stefan, ikväll pirrar det lite mer i magen än det brukar.


Helgen försvann fort, jobb på förmiddagarna och sen kändes det som jag bara hann äta så var det kväll och läggdags. Dagarna bara springer iväg, suck.
Idag- snö, hur jävla mycket snö finns det egentligen i den där äckliga himlen?!
Snart ställer jag mig med hårfönen och blåser bort skiten!

Väntar på att klockan ska bli 22 då "Boston tea party" börjar.
Kan man göra annat än älska Filip och Fredrik?
De tar upp frågor och funderingar som man aldrig vågar fråga själv, de är helt underbara.

Snart flyttar Sandra och Fridde in i huset också, de får det så fint.
Bara för att hon är så duktig på att inreda och få till det snyggt,
en egenskap som jag tyvärr saknar, men skam den som ger sig.
Undrar bara vad man ska köpa i inflyttningspresent?
Får fundera, kom gärna med tips!



Sandra

Tack för komplimangen :) Tycker allt att du kan du med, men man ser det väl kanske inte själv på samma sätt?

2010-03-01 | 22:38:19 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0