Morgonkaffe

Sitter och avnjuter min 5 kopp kaffe, usch, inte bra för min mage att dricka så mycket, men hur slutar man?
Jag vet att min kropp inte mår bra av allt kaffeintag, men ändå kan jag inte sluta, har blivit beroende.
Dricker nog 20- 25 muggar om dagen och alltid på tom mage, frukost, vad är det?!
Ja ja, nog om min tråkiga mage.

Igår var det solsken och jag tog mig en promenad ner till stan med barnvagnen, Nova sov som en gris hela vägen. Givetvis var jag blond nog att ta på mig vinterjackan och mockastövlar. Svettades som en gris och var dyblöt om fötterna. Det är nog dags att hänga undan vinterjackan och ta fram vårjackan istället.
Tog mig en sväng in på KappAhl och shoppade lite kläder åt Nova, prickiga leggings med en svart ballongkjol och en grön 3/4 tröja med grå jeansleggings till. Lägger ut kort på kläderna senare i eftermiddag.

Stefan jobbar till 15 idag, tänkte att jag skulle få lite hjälp med städningen då. Måste ta ett ryck bakom kyl/frys och även bakom spisen, isch va äckligt det blir där! Snart dags för fönstertvätt också, snön har snart smält bort utanför så jag kommer åt, härligt, de är så skitiga så man ser knappt ut längre.

Nu blir det lite bus med Nova!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0