30/1

De senaste dagarna har varit på hemmaplan, städat och tvättat.
Trots mycket pyssel blir jag aldrig nöjd med dekorationen här hemma.
Men jag vet vart problemet ligger, helt fel grejer, det behövs nya.
Vill shoppa, shoppa och sen shoppa lite till...
Får spara mig till sommaren, då det blir en liten minisemester i Ullared.
Då jävlar ska det handlas! Ha ha
Den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge, eller hur!?

Tidigt morgon, klockan är 06:42 för att vara exakt.
Ska jobba en förmiddagstur idag och imorgon, skönt med lite extra klirr i kassan, behövs.

Fick ut lite grejer på Tradera igår också.
Ska sortera garderoben i eftermiddag också och slänga ut alla kläder som inte passar.
Håll utkik, blir nog mycket jeans och linnen till salu.

Näe nu ska jag kolla in lite scrapbooking LO's och få lite inspiration.
Fick hem mitt alfabet till Big Shoten igår, så nu kan äntligen mina LO's få sig en överskrift!

Tjingeling.

Linda

Vilken fin blogg :) kolla in min blogg

kram

2010-02-01 | 09:48:09 | http://youknowlinda.blogg.se/
Anonym

Tack :)

Dom kostar 159 :-

2010-02-01 | 12:39:31 | http://youknowlinda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0