21/1 2010

Morgon igen, kallt som i en igloo här hemma. Sisådär 18 grader, brrr.
Tappra försök att värma mig med en liten kaffekopp.

Snart är januari slut, många måsten som behövs ta tag i.

Februarilistan:

-Nova ska ha nya kläder
-Dörrarna ska skrapas och målas färdigt
-Försöka få vardagsrummet mysigt med nya kuddar, blommor osv.
-Feng Shui rensning, allt ska bort
-Tjäna en extra hacka på Tradera



Sen vill jag ha lite tid för all min scrapbooking och annat pyssel också.
Tänk om dygnet kunde ha liiite fler timmar, så man hann göra nåt.




Många bloggare är nu i Thailand, nej nej, inte något avundsjuk alls, hmpf.
Har aldrig varit något värre intresserad utav Thailand förut, men det var nog innan jag fatta hur billigt man kan shoppa där nere, kläder för under hundralappen och skor, massor utav skor.
Ja ja, jag får hålla mig här hemma i Säffle istället och ev uppsöka stadens solarium istället! Ha



Sandra

Det verkar vara grymt billigt där! Dit vill jag,

kommer nog aldrig komma dit för Sanny är flygrädd och vägrar flyga så många timmar haa :)

2010-01-21 | 09:54:47 | http://sandrastomberg.com
Linn

Sv: Det får vi hoppas! ^^

2010-01-21 | 15:54:20 | http://linnlowes.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0