2010

Måste erkänna att det känns lite mysko att skriva 2010, men det är alltid ett litet problem för mig varje år.
Jul och nyår är förbi, skönt är det, kan man gå tillbaka till vardagen igen.

Nyår firades ute hos Jenny, Jonas och Bella.
Smaskig fläskfilé med potatisgratäng och ädelostsås och min hemmagjorda lyxtårta till kaffet.
Jag är glad att jag hade töjbara strumpbyxor på mig.

Imorgon ska vi till pappa och Lotta och fira en lite försenad jul.
Först blir det jobb för min del. Ska snart hoppa i sängen, men först ska jag bjuda på lite bilder.


Julklappsutdelning

  
En glader & en trötter

 
 
Tomten kom med en gåstol!


Nyårsmiddagen


Så sött kort



Sandra

Hon såg nöjd ut över gåstolen :)

2010-01-02 | 20:00:25 | http://sandrastomberg.com
sandra "piik"

men shit vad stor hon blir.. jag hinner inte med. nu måste vi ses snart, och vi måste bestäma dag och tid NU annars blir det ite av. ni får gärna komma upp och kika på lägenheten.



kram!

2010-01-03 | 11:21:02 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0