22/2

Snön har fallit utanför fönstret idag också, när ska det ta slut?
Vi har en snövall utanför vardagsrumsfönstret, stor nog att täcka mer än halva utsikten.
Här hemma har vi slagit vad om hur länge snön ligger kvar.
Den som förlorar får åka till tippen med skräpet från vårstädningen! Ha!

Dagen har rullat på med tvätt och städ, har ju min nya favoritälskling, Vileda moppen.
Vilken dröm! Funkar lika bra att torrtorka som våttorka, wonderful.
Är så roligt att man gärna moppar ett par ggr i veckan utan pust och stön.

Stefan är på fackmöte, Nova sover och Sandra gör läxorna.
Själv njuter jag av ensamheten framför datorn.
Har funderat lite på vårens inköp.
En ljus jeansjacka, är det totalt ute iår det eller?
Tycker att det är så snyggt, ser så fräscht ut.


                                                                          Yes or No?



Sandra

Hum vart menar du? Det gröna breve är iaf löv från trädet :) Annars vet jag inte vad du menar..

2010-02-22 | 20:50:52 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra

Okej då förstår jag vad du menar såg faktiskt ut så, men det är mönstret på byrå som gör att det ser ut så.

2010-02-22 | 21:41:05 | http://mesandra.blogg.se/
jenny

SV: De va ett tag sen jag köpte dom men dom finns säkert kvar där :)



denim i alla dess plagg är hett, hett & hett i vår!

2010-02-23 | 21:14:32 | http://jjennnyys.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0