13/2

Alla hjärtans dag imorgon, ångest!
Vad ska man köpa?
Får ge mig ut på stan idag på lunchen och se om jag kan hitta nåt mysigt.

Första kvällen som jobbades igår, på lääänge.
Började gäspa runt femtiden, då hade vi några timmar kvar att avverka.
Men det gick bra i stort sett, är nu laddad inför 20 timmar till.

Hämta ut mitt Panduropaket igår också, denna gången kom paketet väldigt fort.
Sist tror jag att jag fick vänta i nästan en vecka.
Söta plåtburkar som ska pryda mitt köksbord och innehålla kex och rån, penslar,
scrap.papper och lite brads.
Vill pyssla nu! Hi hi

                                             


bilder från panduro.se



MALINHE |foto|

SV: tack:)



nja, jagh minns faktist inte:)

2010-02-13 | 21:43:01 | http://malinhee.blogg.se/
Sandra

ÅH vad fina burkar, vill ha jag med! :)

2010-02-14 | 21:32:40 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0