12/2

Dags för ett nytt liv kanske?
Magen gillar inte mitt dagliga morgonintag av 2 kannor kaffe, då på tom mage.
Skulle verkligen behöva få i mig lite mer nyttigt, kanske skulle må lite bättre under dagen då.
Men.. Det är svårt att bryta en gammal vana och det är krångligt att laga frukost,
kaffebryggaren känns som en nära vän som alltid har varmt kaffe + att det går fort.

Nån som har ett bra tips på en enkel och god frukost?

Framför mig väntar 26 timmars jobb, fredag - söndag.
Första kvällspassen på snart ett år, snacka om att jag kommer att bli trött på kvällen.
Men det är skönt att fylla på den dåligt betalda mammapenningen.
Mycket jag vill köpa nu under våren.
Samtidigt vill jag spara lite till vår minisemester i sommar. (hemligt ställe)

Dags att väcka Nova, hon sover för första gången på magen och det verkar vara omöjligt att väcka henne.
Rumpan sticker rakt upp! Ha ha
Köra Sandra till skolan och sen hem och svänga runt med dammsugaren.
Mammsen kommer i eftermiddag och passar Nova tills Stefan slutar jobba.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0