Lättnaden

De sista dagarna har varit bra (bättre än tidigare iaf), Stefan har äntligen börjat repa sig efter att ha blivit felmedicinerad uppe i Karlstad. Förhoppningsvis kanske han kan få komma hem redan denna veckan, men jag är inställd på nästa vecka, då kan det bara bli bättre :)

Tänkte iaf berätta om julklappen som "tomten" gav mig på julaftonen.
En ny htc Wildefire, vit givetvis, "tomten" knows what I like ;)
Dock var det dryga 4 år sedan jag fick mig en ny telefon, då min älskade Sony Ericson W810i kom i mina ägor.
Så ni kanske förstår vilken skillnad det är på telefonerna.
Tar mig ca en halvtimme för att svara på ett sms om jag ens får iväg det! Ha ha
Men man lär sig ju snabbt och om en vecka eller två så är jag nog van den.
Snygg är den iaf!



I eftermiddag är det dags för det näst sista julfirandet i vår familj.
Ska åka till pappa och Lotta, käka lite mat och öppna ännu lite fler klappar.

Igår kom pappa och Lotta hit på förmiddagen och tog med sig Nova hem till dem för en övernattning. Det är skönt med lite avlastning nu när man har varit helt ensam med två små barn i över en vecka.
Men det ska bli skönt att få hem henne igen, pussa på henne och snosa henne i nacken, mysigt.

Sandra

Den är lite liten i storleken, inte mycket men ja. Kan va av tvätten men annars är den fin :)

2011-01-12 | 10:49:50 | http://sandrastomberg.com
Sandra

Ja dom är fina och billiga!! :)



Okej tack för tipset, det ska testas!

2011-01-18 | 12:13:53 | http://mesandra.blogg.se/
Sandra

Jag har en annan klänning som är riktigt fin till salu nu i storlek 92. Du kan ju kika om den är intressant :)

2011-01-18 | 14:26:29 | http://sandrastomberg.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0