Storstädning

Stefan tog med Nova och for iväg till svärföräldrarna idag, så jag fick min några timmar i lugn och ro...
Ehe?! Satte genast igång och målade klart kaklet i köket, 
putsa fönster, strök gardiner och satte sedan upp dem, dammsög och dammtorkade.
När älsklingen kom hem, kom jag på att jag inte hade suttit ner en enda
gång och jag kände hur kroppen värkte, men när man blir uppe i varv så är det svårt att sluta.

Annars har det vart en lugn dag och snart är det måndag igen, usch va det går fort.

Nu viskar kudden mitt namn, dags att sova!

Night night!

Lisa

inte? jag trodde sådant skulle kännas väldigt värt det om man säger så, jag har o andra sidan aldrig jobbat med det så kan nog inte säga så mycket hihi :P



nej jag kommer pendla isf, bor typ 5 min med buss från malmö central så det blir enkelt :) ville först gå en hudterapeut-linje i dk men den finns här i malmö också så blir nog sverige isf. men alltid bra att kunna fler språk :)

haft en trevlig helg annars?

2009-09-20 | 15:11:48 | http://lisawahrer.blogg.se/
sandra

ja det funkar hur bra som helst! han har varit sjuk väldigt mycket sen han började bara, men så är det väl!

2009-09-23 | 11:16:35 | http://williamsmami.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0