Shabby Chic

Snacka om att jag vill greja och renovera köket nu.
Jag vet precis hur jag vill ha det, vitt, blommor och en massa gamla flaskor och dyl.
En stor vit skänk till den tomma väggen att ställa en massa skålar och annat på.
Suck, man kan ju drömma iaf.

Sandra kom förbi förut när hon slutat jobbet, drack lite kaffe och käka lite glass.
Efter det kom pappa och Lotta förbi med nya fina kläder till Nova, blev lite extra kär i en mössa med öron på.
Tänk va sött det är med nalleöron!

Imorgon svänger jag nog förbi Jenna en stund runt lunchtiden.

Näe, sugen på en kvällsmacka, ska nog leta upp nåt gott i kylen!

Trevlig kväll folk!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0