Nattbloggen

Har precis lagt ner en sussande liten bäbis i hennes säng.
Sitter och slappar i soffan framför Grey's Anatomy,
längtar så tills säsong 6 börjar.

Kalaset var trevligt, dock skrek Nova som en besatt hela tiden,
men hon lugnade ner sig sen när alla hade gett sig av.
Trött och för mycket folk och ståhej kanske?

Själv är jag trött som en klubbad säl, men halsen värker och jag
känner att jag inte riktigt kan slappna av och somna ännu.
Imorgon blir det lite greja här hemma inför helgen
och så ska jag la träffa Malin också, det var ett tag sen sist.

Back to tv!

Lisa

fin din blogg har blivit! :)



nej det kan jag förstå...kände också så när jag jobbade på kundtjänst, att vad som än händer får jag inte fastna där..men jag tror att bestämmer du dig bara för något så går det! :)



jaa, det är faktiskt väldigt blandat, det är inte bara det där klassiska man tänker sig som att stå o ge massage 24/7, utan det är allt ifrån att lägga make up, fixa naglar, hälsa & kost, rådgivning osv. tyvärr är ju inte det heller något höglöneyrke :/

2009-09-24 | 09:42:48 | http://lisawahrer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0