Lördag?

Lördag, onsdag, måndag? Spelar ingen roll, lika vilsen ändå.
Trött som en stenad valross, funderar på att lägga ner huvudet på kudden en stund.

Bilderna som jag lovade, ähh, orka bry sig!
I have a life you know! ;)

God Natt

Natalie

Sv: Åh vad glad jag blir över att höra det! :D ja men tusen tack detsamma, ha en kanonhelg! :D

2009-10-17 | 18:05:51 | http://nataya.blogg.se/
Åsa/asamia

Tack för din fina kommentar i min blogg. Vad roligt att du gillar mina kort ;0) Jag har gjort kort sen 2004, så nu är det ett bra tag. Jag använder Bazill till kortstomme, det är ark ca 30 x 30 cm. Man får ut två stycken dubbelvikta kort som blir 15 x 15 cm av ett ark. Bazill finns i de flesta nätbutiker som säljer scrap. Tex. MiMas scrapbooking, Stämpelgården, Scraphuset, Hobbyhuset, Stämpelstudion m. fl. Hoppas du hittar mer skoj där...det här är en värld full av fina saker!

Mysigt det låter med din dotter, ta vara på tiden med henne som liten, för den tiden kommer inte tillbaks. Ha en skön söndag, Kram ♥

2009-10-18 | 09:05:08 | http://asamia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0