Äntligen fredag

Inte för att det spelar mig någon roll vilken dag det är,
alla dagar ser praktiskt taget likadana ut när man går hemma hela tiden,
men idag är det tillåtet att köpa sig en fet godispåse,
krypa ner i soffan framför ett bra tv-program och ha lilltösen i famnen.



Stefan jobbar imorgon också, men vi tänkte att vi skulle ta bilen och åka ut
och ha en liten picknick nånstanns, i lugn och ro.
Känner att jag behöver ta det lite lugnt nu ett par dagar och bara rå om oss här hemma,
orkar inte vara pigg och allert och träffa massa folk.
Slappa och kanske ta en promenad i solskenet, bara njuta.
Sommaren är snart här och jag är vit som ett A4-ark i fejjan, suck.


//Jessica


Sandra

Jag tycker att jag får skämma bort henne om hennes mamma tillåter det :)

2009-05-29 | 21:10:49 | http://mesandra.blogg.se/
sandra "piik"

åhh lillalilltjejen,

jag älskar!!



barnvakt när du vill :) typ. hehe!

2009-05-31 | 00:21:58 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0