Sol i sinne...

Brun inne, eller?

Försöker faktiskt att hålla mig mestadels inomhus nu, där det är svalt och skönt.
Kan ändå inte ta med Nova ut i denna värmen, hon trivs bäst inne.

Häromdan kom mina paket med scrapbooking grejerna,
så nu är det bara lim och en massa kort som saknas så kan jag sätta igång och börja pyssla,
åhh va kul! hi hi

Tänkte att jag skulle göra egna inbjudningskort till dopet i höst,
känns som det blir lite mer personligt då.


Tre sommarkärlekar




Nu ska jag försöka släppa datorn ett tag och gå ner och se om det finns
någon läskande kall päronsaft i kylen!
Tjingeling!








Blomman.

ÅÅ vart har du hittat dom 2 första klänningarna ? Gud va sött !



Hoppas allt e bra med dig e Hetan !

Kraam

2009-06-26 | 19:52:40 | http://malinblomman.blogg.se/
Blomman.

Aha ok. De blev ja med. Haha.



Jo de e bra. Varmt e de, men man ska inte klaga : P

Kram

2009-06-26 | 23:21:45 | http://malinblomman.blogg.se/
Blomman.

Nej ja har "semester" ja. Har sökt men fått nej. Så de e ingen som vill ha mig.

Men men, ja grinar inte för de. Ska gå t af tänkte ja o se fall dom e villiga o ge mig lite pengar. Annars får de väl bli soc. Triist.

Du e mamma ledig o njuter förstår ja ? Kraam

2009-06-27 | 13:43:25 | http://malinblomman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0