Rörmokare

Pappa kommer om ca 30 minuter och ska agera rörmokare.
Mitt uppe i den sämsta månaden av alla tolv, just det Januari, med stort J,
går diskmaskinen sönder.
Klart, som om det inte räckte med december och två dammsugare gick upp i rök?
Sug pengar ur oss bara, hus-helvete! Ha ha, närå, men det känns så surt just nu bara.


Tur att man har en händig far som alltid ställer upp i vått och torrt.
Vet inte vad jag skulle göra om inte han fanns i närheten...
 Vill nog helst inte ens tänka på det.


Pappa och Bella 081227


Kl tre bär det av till jobbet igen och sen är jag ledig imorgon innan jag jobbar helgen, igen.
Tredje på rad nu, Zzzz....


Annars har det la inte hänt så mycket!
Kilar iväg och sätter på lite kaffe nu och ser vad det finns för gott att tugga på i frysen.
Tjingeling

//Jessica


Sandra

Jo men här är det bara bra!

Börjar bli lite drygt så jag vill helst att det ska vara över nu, haha! :)

2009-01-22 | 10:07:02 | http://sandrastomberg.blogg.se/
malin

å tiden går fort jessica :) gud va spännande! Jaså, tycker du de? Den översta? :p ja, jag ska leta vidare o se va som finns för fint :)

2009-01-22 | 11:52:53 | http://malinblomman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0