Ö-råd

Idag ska vi ha Ö-råd med personalen och rösta ut vem som ska lämna oss, ha ha!
Närå, ett litet möte med kaffe och smörgåsar och en massa prat bara, alltid lika mysigt.

Jobbat långhelg, lördag,söndag och måndag, dubbelpass.
Igår blev det 13,5 timmar på raken som man var på jobbet och det känns i hela kroppen idag.
Även om jag som personlig assistent kanske inte har det mest fysikt krävande jobbet,
så känns det ändå när man måste vara pigg och allert i över ett halvt dygn.
Då är det alltid lika skönt att komma hem.
Som tur va så hade älsklingen tänkt på mig när han storhandlade
 och köpte en Hänt Extra som jag kunde krypa ner med i sängen, så gott!

Tidig morgon och jag ska köra Sandra till skolan om ca en timme,
 sen iväg och köpa smörgåsar till mötet.
Måste betala räkningar idag också,
hade hoppats på att möblerna till toaletten skulle komma idag också, när jag ändå är hemma.
Vill få iordning allt nu så man kan sätta igång med barnrummet!

Jepp jepp, nu är det dags att få i lilltösen lite frulle,
om hon nu behagar att stiga upp ur sängen?! Haha

//Jessica


Sandra

Som de ser ut nu så jobbar jag bara fredag nästa vecka, men hoppas ju verkligen att det ska bli mer!Men nån dag ska jag nog vara ledig =) Jag har inte hittat exakt den jag ska göra men ungefär, röda blommor med gröna löv bakom på underarmen har jag tänkt =)

2009-01-27 | 07:52:00 | http://mesandra.blogg.se/
sandra "piik"

jag har gjort det, men det spårades bara till göteborg. det var mobilt bredband, svårare att spåra det.

2009-01-27 | 10:31:59 | http://piiket.blogg.se/
sandra "piik"

ja jag känner gita, men hon skulle ju knappast göra så. så jag har faktiskt inte en aning :S men efterso mdet var mobilt kan det ju vara någon som är i göteborg och hälsar på eller så liksom. behöver ju inte bo där..



tack så mkt.

2009-01-27 | 11:38:38 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0