Fox on the run

I'll talking about you, keep on knocking on every door...


Kört Sandra till skolan och nyss kollat på förra veckans ena avsnitt av top model 11.
Kan bli en bra säsong tror ja... Ska slappkolla lite mer sen, skit trött idag,
men måste handla och städa.
Få bort de jävla tomtarna...

Längtar så tills nya grejerna till köket kommer, gardiner,
 dukar och blommor till amplarna som jag köpte i höstas.
Har kollat runt lite på nätet också och hittat en färg som man kan ha på kakel, blir rätt snyggt skulle jag tro.
Trista färger dock, sand, silver och nåt mer.
 Kanske sand skulle vara nåt, ser rätt fräscht ut och stilrent. Med vita fogar så klart.
Får åka till färgaffären nån gång och höra vad de tycker att jag ska ha.


Nu ska jag hoppa ner i sminkbagen och greja lite...


//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0