Fredag den 13:de

Första tanken var imorse var att jag kanske skulle ligga kvar i sängen och japp, jag hade rätt.
15 minusgrader ute, uhh... Sådana dagar vill man inte stiga upp alls.

Men här sitter jag och har nada att göra, kanske skulle ta ett ryck med dammsugaren och plocka iordning lite här hemma. Tänkte mig en tur till banken sen också och göra lite ärenden där, även kolla efter en present till lillstumpan Bella som fyller 1 år på onsdag.

Näe, jag vill ha ny musik, är såå jävla trött på den som finns på datorn.
Ge mig tips ffs!


//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0