Måndagszombie

I 2 nätter har Nova vägrat att sova.
Sammanlagt har det blivit 5 timmars sömn på två dygn.
Man känner sig lite småkonstig i huvudet nu, så jag blir inte uppe mycket längre till.

Imorgon blir det att hälsa på Sandra i deras nya hus, så kul att hon flyttar in till stan, kan man ses mer, slippa åka flera mil på en gammal landsväg.

Jobbat idag, segt pga väldigt lite sömn.
Annars inget som hänt.
Jisses vilken trist blogg detta blir, men jag orkar inte anstränga mig mer idag.

Good Night

JENNY

nej men ush, jag lider med dej !

:C

2009-12-29 | 07:13:08 | http://gucciime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0