Julmust och chokladtomte

Ja det är ju faktiskt december, så det är tillåtet!
Trots tappra försök att stanna i vikt, fortsätter jag att krympa...
Trodde man skulle bli småfet efter man fött barn, inte bli mindre?!

Kanske inte ska klaga egentligen, kämpat i många år för att gå ner i vikt, helt utan resultat.
Men nu? Inga kläder passar ju längre, det är heller inte så kul, skärpet är snurrat 2 varv runt midjan, men ändå måste jag gå och dra i byxfanskapet!

Ut till Jenna idag, tog en promenad i solen, kallt som fasen, brr!
Sen ut på stan med Sandra för att leta efter present till älsklingen, dock utan lycka..

Nån som har nåt tips?
Förutom kallingar och strumpor?



sandra

vi rev ju ut allt i källaren innan vi flyttade in men helt klart blev de i juni i år:D hur mkt har ni kvar?:D

2009-12-02 | 20:19:56 | http://williamsmami.blogg.se/
sandra

nej de är verkligen inga billiga grejer. å aldrig blir man klar heller! men de är kul och att det är ens eget!:)

2009-12-03 | 18:20:52 | http://williamsmami.blogg.se/
sandra "piik"

fööörlåt att jag inte har hört av mig. det har varit sååå jävla mycket nu på senaste. men hoppas vi kan ses snart. du får gärna kika upp och se lägenheten. hör av dig när du kan. jag är ledig helgen, och efter kl 4 nästa vecka.



puss!

2009-12-10 | 19:50:40 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0