Datorlös

Jaha, idag var det dagen D, datorn ska lämnas in och jag får
antagligen inte tillbaka den på två veckor trodde de på Expert. Suck.
Stefan börjar jobba imorgon, vad ska jag sysselsätta mig med på dagarna då?
Tur att man har en TV här nere nu så man får lite sällskap.


Som sagt så ska jag lämna in datorn sen, tänkte att jag skulle kika
in hos mormor samtidigt, och sen träffa Jenna när hon slutat kl 16.
Imorgon blir det nåt bus med Sandra, vet inte vad vi ska göra,
men hoppas på bra väder så vi kan vara utomhus.
Onsdag ev. träffa piik. Innan kanske en sväng hem till mamma.
Veckan full av möten och måsten, ha ha!


Nu börjar min lillstumpa att tröttna på leksakerna där borta i soffan,
så det är la bäst att jag går och gosar lite med henne!









Sandra

Okej! Ja det blir fina bilder.

Dom bilderna vi har är födelsebilderna om man säger,

dom som var ute i säffletidningen! :) Jag har tänkt att vi ska ta ett familjekort sen när Mejja är lite större, när hon går kanske :) Får se, för det kostar ju en del :)

2009-08-10 | 10:26:12 | http://sandrastomberg.blogg.se/
Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D jag och Caroline brukar ta bilen och bara åka runt för att se ut olika miljöer :D hehe..

Jo, vissa bilder ändrar ajg kanske bara lite på kontrasten, medan andra bilder ändrar jag lite mer.

2009-08-10 | 11:23:38 | http://perspektiw.blogg.se/
sandra "piik"

blesh, jag har inte tid med något.. har ni blivit hundvakt till jobbets hund. men vill du ses kan du komma hit :) är ledig hela dagen imorgon!



puss

2009-08-19 | 13:35:31 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0