Chicken

Yes, ikväll blir det kyckling och ris till middag, mums!

Jobbade en kort tur idag, mellan 7.30 och 11.00.
Skönt, sen har jag bara legat hemma i soffan och latat mig, känner mig urlakad, helt slut, fast jag inte har gjort nåt.
Kanske en influensa på G? suck...

Imorgon blir det jobb igen, men jag ska försöka hinna iväg till Jenna innan jobbet och dricka en kopp kaffe.

Näe, tillbaka till soffan innan jag svimmar här.

Ciao!

Lisa

aw tack gumman! ska bli så spännande! :)

yes jag lägger upp imorn om den blir min ;) vågar knappt lägga ut nånting mer på internet nu, mäklaren skulle tom ta bort den från hemnet.se för att få ett slut på det här budgivandet =)

2008-09-03 | 18:29:37 | http://lisawahrer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0