Skyltsöndag

Jaha ja, idag är det skyltsöndag,
praktiskt taget den enda söndagen på året som jag faktiskt gillar.
Första advent är det ju också och jag sitter ensam hemma, suck.
Får tända ett ljus ikväll när hela familjen är samlad.
Imorgon blir det jobb igen, usch.
Längtar tills jag får vara hemma och bara strosa och bli fetare och fetare utan att behöva bry mig!


Ska kolla på lite papper idag och försöka ordna med en massa grejer.

Måste hitta mossa till adventsljusstaken också.



dad and me i sommar, på Annelundsfesten.
Pappa som förövrigt fyller 55 år på lördag, den gamla gubben!

//Jessica


Sandra

Okej! :) Det är ju inte säkert det dom säger på ultraljudet om kön stämmer hellet så, så då kan man ju lika gärna vänta och se :)

Det spelar ingen som helst roll .. bara barnet är friskt och mår bra! :) Men jag tror att det är en tjej .. Vad vill ni helst ha då? :)

2008-11-30 | 09:56:25 | http://sandrastomberg.blogg.se/
Sandra

Ok! Killar vill oftast ha killar :)

Sanny vill ha en kille till .. och han tror att det är en kille, ska bli kul att se vem som har rätt :)

2008-11-30 | 10:34:02 | http://sandrastomberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0