Good morning fuckers!

Ja nu var denna veckan snart slut också, shit va tiden går fort.
Jag hinner inte med! Stopp, Stopp, Stopp!


Jobbar kvällen idag, men börjar inte förän kl 3,
 så jag tänkte mig att jag skulle kika in hos Jenna innan, om hon tillåter, hi hi.
Sen ska jag upp en sväng till MVC och hämta några papper, för imorgon är den stora dagen, ultraljudet!
 För er som inte redan visste det, så är jag på smällen och har snart gått halva tiden.
 Magen den växer för varje vecka och jag ser ut som om jag skulle föda nästa månad eller nåt!
ha ha, hoppas att det stannar av lite nu. Så man inte blir föör stor.



Som sagt, ultraljud imorgon och då får vi en bild på det lilla krypet som
rör sig där inne och bråkar med min mage ibland :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen ringa Jenna!

//Jessica


sandra

ååh va roligt:) grattis:):) va spännande me UL!! :) kul att du är tillbaka å bloggar igen! :)

2008-11-27 | 11:28:35 | http://nogg.se/sassa55
Lisa

omg GRATTISGRATTISGRATTIS!! =D

2008-11-27 | 16:28:05 | http://lisawahrer.blogg.se/
Sandra Stomberg

Hej!

Va kul, grattis!

När är du beräknad? :)

Jag ska ju själv ha en liten till :)

2008-11-28 | 21:54:43 | http://sandrastomberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0