Sömnlös

Hade svårt att somna igår efter jag kollat på Grey's Anatomy.
Låg och vred och vände mig och tänkte på Snuttan.
Kommer att vara så tomt när man kommer dit nästa gång...
Pratade med mamma igår kväll också för att höra hur det går med
Tisse, den andra katten. Han gick runt och letade efter Snuttan och
kollade på mamma precis som om han trodde att hon skulle komma
tillbaka med henne igen... Stackarn, han har aldrig varit ensam, växte upp
med Snuttan, så jag vet inte hur han kommer att ta det. Tydligen så varken
äter eller dricker han nåt.. Synd om honom.
Hoppas att det går bra så hon slipper ta bort honom också, pga sorg.



Lisa

haha mm sån va jag osso innan =) solade apmkt hehe...funderar verkligen på om ja ska beställa...fanns bara i medium just nu men tror deras storlekar är små så..

2008-05-22 | 12:11:43 | http://lisawahrer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0