Nya klänningen

Slänger ut en bild på klänningen jag köpte igår, lägg absolut inte märke till min snygga "pose" ha ha.
Ser rätt så sleten ut, men ja ja, man kan inte vara snygg jämt, eller?



Imorse bar det av till bengtsfors, skulle köra Jenna till ett jobbmöte. Satt och väntade på henne i ca 2 timmar, suck, långtråkigt. Det var en dam som jobbade där på arbetsförmedlingen som kom ut till mig ett par ggr och sa: "Du bara väntar och väntar du!" ha ha... tror nog att hon tyckte lite synd om mig, hmm.. sött tänkt.
När Jenna väl var klar inne på mötet så bjöd hon på en stor och smarrig kebab i bröd, mums!
Sen åkte vi hemåt, tog en kopp kaffe och sen åkte jag hem till mig.

//Jessica





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0