Grey's Anatomy

En timme kvar tills mitt favoritprogram Grey's Anatomy.
Tyvärr går ju Top Model samtidigt men det får jag spela in och kolla på senare!

Skrivit färdigt ansökan till det nya jobbet nu så jag tänkte att jag skulle gå och lämna in det imorgon.
Ska till arbetsförmedlingen och till kontoret också med en massa papper... Trist.



Amanda :)

S: Var roligt att du är med, Vinnaren Publiceras om en liten stund! :) Kram A

2008-03-05 | 21:56:36 | http://mandysplace.blogg.se
Anje

haha, ja eller hur! så har man laddat me massa nya kläder inför party, så slutar de ändå me de gamla vanliga. så typiskt! :)
oxå greys-beroende! jag har precis blivit de jag, fatta inte förr varför folk va så hysteriska kring de, men nu e jag en av dom! :) hehe.

2008-03-05 | 23:08:59 | http://toxico.blogg.se
Anonym

greys är så bra!!

2008-03-06 | 14:26:36 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0