Värt ett försök...

Okej, jag provade, jag försökte verkligen! Men misslyckades, äcklades och fick hälla ut den där jävla skitgröten! Jag och havregryn kommer inte överrens, förutom i negerbollar.

Hemma på rast igen, känns som den här helgen aldrig kommer att ta slut.

Håller på och kokar mig lite pasta nu, sen ska jag krya ner i soffa och dra över ett avsnitt av min älskade serie, Grey's Anatomy.

Tjingeling




jenna

hahha, salta och köp gyllenhammars gryn, och du vänjer dig. what, vann han?? my god, vart är världen på väg..

2008-02-10 | 20:52:21 | http://gucciime.blogg.se
Anonym

jasså du är ute och smygmotionerar om nätterna? ; )

2008-02-10 | 23:55:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0