Old good times

Ibland tänker jag tillbaka på den helgen då jag åkte till Stockholm och gick på konsert.
Guns'n Roses Baby! Det var en upplevelse utan dess like.
Stämningen och folket gör att man inte kan sitta still, man står och hoppar av glädje och rycks med i ljudet av basen, trummorna, ja allt. Det är så mäktigt att jag inte kan beskriva det! Man måste nog vara med om det själv för att förstå... Skulle vilja se AC/DC en gång innan jag dör, tror att det skulle bli succé i mitt lilla röda hjärta.

Har precis sminkat mig klart, redo för en dag på stan, good damned, I'm beautiful
Fixa håret också snart, men vet inte riktigt hur jag vill ha det, men det löser sig, folk kommer att få chocktillstånd iaf, det kan jag nog sätta en peng på! ha ha

Tjingeling

    




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0