Oki doki

Har precis kört Sandra och hennes kompis till bio, skulle se "Förtrollad" tror jag.. Är inte det den filmen med Patrick Dempsey är med i? Love hi hi

Snart kommer Stefan hem också, kanske ska gå en sväng innan maten denna gången? Det blir ju alltid så sent när vi ska gå på kvällen och jag orkar verkligen inte somna för jag är alldeles för uppspelt.. Suck
Till helgen måste jag sitta och slipa lite på några CVn och personliga brev.. Inte heller så kul, fan så svårt att få ihop ett brev där allt ska låta såå positivt och att de aldrig kommer att hitta nån som är bättre för det här jobbet än mig! Ha ha.. Skryta om sig själv kan man la, men det är fan så mycket svårare när det ska vara skriftligt!
Ja ja..

Vem vinner Miss Ugly tävlingen?

image19

Nathalie

Its a tigh

2008-03-04 | 21:22:49 | http://beingmee.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0