Morgontest

1. När gick du upp idag?
- Älsklingen väckte mig med fina presenter, strax efter 7 tiden.

2. Diamanter eller pärlor?
- Mitt nya armband som jag har fått idag! Love it!

3. Senaste filmen du såg på bio?
- 1408, stenbra!

4. Favorit-TV- program?
- Grey's Anatomy, Sex and the City och Top Model

5. Vad åt du till frukost?
- Mjölk med kaffe ;)

6. Vad är ditt andranamn?
- Elisabeth

7. Din favoritmat?
- Stekt fisk med potatis, mums!

8. Vilken mat gillar du inte?
- Inälvsmat

9. Favoritchips?
- Gillar inte chips direkt

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
- Britney Spears - Blackout

11. Vilken bil kör du?
- En gubbgrå Ford Sierra -88

12. Favoritmacka?

- Baugette med nåt kyckling och curryklet i :)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
- Skrikiga och högljuda personer

14. Vilka är dina favoritkläder?
- Mina mjukisbrallor så klart

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
- Caribien

16. Favoritklädmärke?
- Oj? Brukar köra på H&M... Kanske Puma

17. Var vill du dra dig tillbaka?
- Till sängen

18. Favorittid på dagen?
- Natten då jag sover eller en skön sovmorgon när jag får vakna upp och solen lyser! Underbart!

19. Var är du född?
- På Karlstad BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
- Hockey kanske?

21. Coca Cola eller Pepsi?
- Fanta och jordgubbssaft

22. Fotboll eller ishockey?
- Hockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
- Snark

24. Pedikyr eller manikyr?
- Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
- Nja inte direkt

26. Vad ville du bli när du var liten?
- Brandman

27. Bästa barndomsminnet?
 - Campingen i Grebbestad, där mormor och morfar hade husvagn i många år, va mysigt.

28. Varit i Afrika?
- Näpp

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
- Näe

30. Varit med om en bilolycka?
- Kört över några kanter här och där och tagit genvägar i korsningar, men har klarat mig utan en repa på bilen :) ha ha

31. Favoritdag i veckan?
- Fredag Let's Dance och mys!

32. Favoritrestaurant?
- Tuppen kanske

33. Favoritblommor?
- Gröna växter och palmer

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
- Max

35. Äger du en cykel?
- Japp

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
- Ingen aning

37. Läggdags?
- Allt från 22 till 03

38. Vad lyssnar du till just nu?
- Nothing at all

39. Favorit färg
- Svart, mörkblå

40. Hur många tatueringar har du?
- En örn på armen, planerar fler men kan inte bestämma mig än.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0