Hjärter Sju

Har tillbringat hela helgen på jobbet och tyvärr vart alldeles för trött för att skriva nåt i bloggen. Sorry Jenny.

Har vart lugnt på jobbet, mest suttit och spelat kort, hjärter sju, vilket jag nu har tröttnat på såå fruktansvärt mycket!
Ja ja... Har precis kommit hem från en kort promenad med älsklingen, kände mig inte så motiverad, så vi gick nog bara en kvart, tjugo minuter eller nåt.

Ska till garaget imorgon så pappa ska få fixa lite med bilen och så måste jag dammsuga den, urk, den är inte fräsch direkt! ha ha.

Ska sätta igång nu till veckan och söka lite andra jobb också, ett i Nysäter som jag är rätt så sugen på faktiskt. En 50%-are som jag ska sikta in mig på. Skoj att komma in och få göra nåt nytt och knyta lite nya kontakter faktiskt. Men om det blir nåt med det jobbet vet jag inte, men man måste ju försöka.

Sovmorgon imorgon, skönt.

Ingen ny uppdatering om min systers barnafödande, imorgon har hon gått över en vecka, gud, tänk om hon kunde sätta lite fart nån gång! ha ha. Vill bli moster nu ju! =)

Japp japp... Nu ska jag sikta in mig på sängen, eller soffan kanske?
Tjingeling

jenna

sola absolut, jobbar tll 13, men sen är jag nästan ledig ;) norbit skulle de stå. vääärldens ästa film ju. call u tomorrow babe-.

2008-02-17 | 23:17:52 | http://gucciime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0