Christer Sjögren - Idol eller Flopp?

Hmm.. ja ibland kan man undra va folk tänker på... Fjäderbeklädda tjejer med stormhatt som ser ut som strutsar, och springer omkring och sjunger  "I Love Europe"? Flopp på högsta nivå enligt mig. Inte för att jag någonsin har haft höga tankar om Christer Sjögren, men detta tar ändå priset.

Annars har jag jobbat idag. Lång dag.

Dagens goda samvete - Hjälpte grannens katt bort från taket utanför ytterdörren, hon hade fönstret öppet och katten hoppa ut. Tur att man är lång ibland, så man når... ha ha

image4

jenna

haha, well good. tisdag blire fine, och såklart att vi ska sola :]
söt bild ;]

2008-02-09 | 23:37:01 | http://gucciime.blogg.se
Emelie

oh my va cute kittie :) tror jag snor bilden :) nu hittade jag din blogg också :)läsaläsaläsa

2008-02-11 | 11:48:56 | http://labelicious.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0