2 minuter

När klockan ringde, kändes det som om jag precis hade somnat, hatar när det blir så!
2 heldagar kvar att jobba innan jag får sova, och på imorgon får jag ingen rast heller, så jobbar mellan 8.00 till 21.30 i ett sträck, blä!

Kolla på Titanic igår och det blev ganska så sent, men men, man lever bara en gång.

Nu blir det kaffe och havregrynsgröt! Urk...

sandra

HAHAHAHAH kommer du ihåg när vi tittade på titanic hemma hos dej? och star wars haha.. vilken natt!!

njae, han sa inte så mkt. han gav mej en klapp på axeln och sa lycka till hehe! men det var rätt coolt, han stog med björn kjellman (som förövrigt är kortare än vad man tror!). jag var med en fotograf som skkulle fotogarafera dan ekborg och han gav oss en rundtur på stadsteatern i sthlm, och då träffade vi robert och björn i en korridor där :D hehe

2008-02-10 | 16:08:26 | http://piiket.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0