DramaQueen

Sverige sitter ju inne med en del skandalbruttor på lager,
så som Gynning, Rosing och Silvstedt.
Så lika, men ändå såå olika.
Sex framför kameror, drogproblem och det ständiga rampljusberoendet.


-Gynning är dock min favorit, man har ju svårt att inte
 gilla denna sköna skånska bruden.
Snygg på vart enda foto, nästan så man vill
stoppa en säck över hennes huvud.


-Rosing däremot, kan jag inte direkt känna att jag gillar alls.
 Är det en man eller en kvinna?
Minuset med Rosing är la att hon är
såå fruktansvärt tråkig och opersonlig.


-Silvstedt, garanterat killarnas "runkobjekt". But why guys?
 Är det för hennes otroligt stora "kuksugarmun"?!
Annars kan jag inte förstå varför hon ska vara så populär.


Trist men sant, vi svenskar behöver sådana här tjejer som visar upp sig och inte skäms för sig.
Livet vore la ändå tråkigt om vi inte fick slå upp skvallertidningens mitt och läsa om
det senaste bråket mellan Rosing och Gynning?!


     

//Jessica


Helena

Jag vet inte vad det är, men jag gillar också Gynning sedan jag såg henne i Big Brother första gången faktiskt. De andra är helt ointressanta tycker jag.Natti, natti!

2008-12-02 | 00:01:32 | http://beverlyhills.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0