Sanningen

Visst har vi alla en liten svaghet för brandmän?
Iallafall har jag det!
Skulle kunna tutta på min bil, bara jag visste att det skulle komma en sån här snygging och rädda mig.
Dessvärre är det ont om så här vältränade och good looking brandmän här i Säffle, inte illa menat, men så är det.





anje

haha ja om vi hade såna där käcka brandmän i säffle hade jag nog varit pyroman vid det här laget.. ;)

2008-08-15 | 12:54:52 | http://toxico.blogg.se/
Josefin Glans

det är tyvärr ont om dom överallt

2010-04-19 | 22:12:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0